نحوه ی مصرف قرص ال دی

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

نحوه ی مصرف قرص ال دی
بازدید : 1614

این روزها بسیاری از زوجین قصد به داشتن فرزند دارند و از این رو باید به دنبال آن بسیاری از نکات را که لازمه ی هر بارداری و زایمانی است را در نظر بگیرند.

اما در این بین کسانی هم هستند که تصمیمی برای داشتن فرزند ندارند و از این رو این امر باعث آن می شود که برای این موضوع از اقدامات پیشگیری استفاده کنند.

یکی از اقدامات پیشگیری از بارداری استفاده از قرص های ضد بارداری است که در این پست به بهترین نوع آن ها اشاره خواهیم کرد.

قرصهای ضد بارداری انواع مختلفی وجود دارد. همه آنها حاوی اشکال مصنوعی هورمونهای استروژن ، پروژسترون یا هردو هستند.پروژسترون مصنوعی پروژستین نامیده می شود. قرص های ترکیبی حاوی پروژستین و استروژن هستند. “مینی پیل ” فقط شامل پروژستین است.

قرص ال دی (LD) و اچ دی (HD)

قرص های ال دی و اچ دی هر دو در دسترس مصرف کنندگان می باشند که در بسته های 21 عددی فروخته می شوند و تفاوت قرص ال دی و اچ دی در مقدار استروزن و پروژسترون داخل آنهاست که قرص های اچ دی میزان بیشتری از این دو هورمون را دارا هستند.

فواید قرص ال دی و اچ دی

 

  • بیماری های التهاب لگنی را کاهش می دهند

  • میزان وجود کیست تخمدان و سرطان رحم را کاهش می دهند

  • میزان غدد خوش خیم سینه را کاهش می دهد

  • کاهش احتمال منوراژی یا خون ریزی زیاد در پریود

  • جلوگیری از بارداری خارج از رحم

  •  

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399 ساعت : 23:49
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید